Usaha Sampai Berjaya

Lama saya tidak update blog ini. Sejak akaun adsense saya di ban saya jarang update blog saya lagi.
Tambah-tambah sekarang pula bulan Ramadan maka aktiviti saya pada blog saya kurangkan.

Saya cuma update Vblog saya untuk mendapat pasif income. Boleh la saya tampung perbelanjaan harian. Anda semua macammana Ramadan kali ini.? Saya sekadar mencoret sedikit hari ini untuk berkongsi sesuatu dengan anda semua. Alhamdulillah Ramadan kali ini telah membuka satu lagi pintu rezeki kepada saya. Sedang orang lain sibuk berniaga siang malam untuk menampung perbelanjaan saya pula cuma menghabiskan masa 1 jam sehari di depan PC untuk mencari wang tambahan.

Benarlah rezeki dari Allah itu amat luas. Saya telah berjaya meneroka salah satu dari sumber tersebut. Walaupun sedikit saya rasa ianya amat berbaloi kerana saya tidak sesibuk seperti mereka yang berniaga di pasar-pasar Ramadan.

Didalam Entri yang lepas saya ada berkongsi dengan anda semua tentang E-Book Vblog yang dihasilkan oleh Alang. Kali ini saya kongsikan pula pendapatan saya setelah saya usaha untuk mendapat income pertama di internet.



Gambar diatas ini merujuk kepada income saya dengan vblog tidak sampai sebulan. Anda boleh baca kisah itu didalam Jurnal Blog saya. Jangan lupa semua saya kongsikan semuanya di Jurnal Blog .

Moga Ramadan kali ini menjadi lebih makna. Moga saya tidak digolongkan dalam golongan orang-orang yang rugi. Selamat jumpa lagi.

Postingan terkait: