Twiends Tool - Meningkatkan Followers Twitter dan Facebook Page

Hari ini saya ingin kongsikan satu tool di Internet dan menjadi semakin hangat kini. Twiends Tool sememangnya membantu bagi mereka yang ingin menaikkan pengikut di Twitter dan meningkatkan facebook like fan page kita. Memang amat mudah dan berguna. Saya baru menggunakan dan dalam masa 1 hari pengikut Facebook Pages saya semakin bertambah-tambah...

Anda boleh membaca dengan lebih detail tentang Twiends di  Twiends a Tool to Help Increase Twitter - Facebook page Followers

Bagaimana cara mengunakan Twiends tool saya tuliskan secara ringkas.

  • Pertamanya anda perlulah join Twiends.com.
  • Kemudian pergi ke bahagian setting di situ ada 5 bahagian
  1. General - disitu masukkan country /negara apa yg anda mahu pengikut anda ikut. Jika mahukan Malaysia masukkan malaysia.
  2. Twitter - dibahagian ini masukkan twitter profile anda, letakkan berapa jumlah kredit yang anda offer jika orang ikut /follow twitter anda.
  3. Facebook - Di bahagian ini anda masukkan Facebook fan Page anda, letakkan berapa jumlah kredit yang anda offer jika orang like Facebook Fan Page anda.
  4.  Website - Di bahagian ini anda masukkan URL laman web anda, letakkan jumlah kredit yang anda Offer jika orang melawat website anda.
  5. Advanced - Disini anda setkan twitter follow anda cepat atau pun lambat.
  • Menggunakan Twiends Tool anda memerlukan Kredit. Jadi bagaimana anda nak menambah kredit tersebut? Saya kongsi caranya disini...
  1. Anda twitted , like facebook fan pages members dan melawat website member dengan kerap. Saya lebih galakkan anda melawat laman web member dgn kerap keran disitu kita tidak terikat dengan TOS dari Twitter dan juga Facebook. Ingat jangan lupa TOS Twitter dan Facebook.
  2.  Cara yang seterusnya adalah promote link Twiends Referral anda dimana-mana tempat. Setiap kali anda berjaya anda akan menerima 25 point.
Jadi apa anda tunggu lagi marilah kita membina empayar Internet Marketing dengan menggunakan Twiends tool dan yang pentingnya ianya adalah percuma. Selamat Berjaya.

Postingan terkait: