Pendapatan Internet Cara Mudah Terbongkar

Pendapatan Internet Cara Mudah Terbongkar



Pendapatan Internet Cara Mudah Terbongkar Adalah amat muadah bagi mereka yang faham dengan SEO ( Search engine optimization ) dan memahami serp (A search engine results page) Jika anda tidak fahami kedua tersebut bolehlah email kepada saya at ( mohdrizalembi@gmail.com ).

Assalamualaikum....

Pendapatan di internet bukan lagi satu perkara yang mustahil lagi bagi kebanyakkan orng. Allah memberi kita rezeki dari pelbagai sumber dan kitalah yang seharusnya berusaha meneroka dan mencari dari manakah sumber-sumber pendapatan yang halal anugerah dari Allah. Ingatlah 9/10 dari pintu rezeki itu ada pada perniagaan dan 1/10 itu adalah datang daripada makan gaji@ bekerja.

Oleh itu kita sebagai umat islam seharusnya berusaha mencari 9/10 pintu rezeki tersebut dan kita akan bebas beribadah kepada-Nya tanpa sebarang gangguan. Lebih kita usaha, maka lebih lagilah perlu kita meminta kepada-Nya.

Di sini saya ingin kongsikan ilmu yang selama ini saya pelajari semasa saya memulakan peniagaan online atau sebagai Blogger ini. Saya harap dengan pengkongsian ini anda akan lebih faham tentang cara mendapatkan pendapatan menerusi Internet @ online ini.


Program Google Adsense

Buku program google adsense yang terbaik pernah saya baca dan pelajari adalah buka yang di buat oleh Ahmad Munawar. Setelah saya pelajari dan memahami apa yang terkandung dalam buku dan praktikkan saya berjaya mendapat pendapatan yang berterusan daripada Google Adsense ini. Tetapi malangnya untuk mendaftar menjadi Publisher Google Adsense sudah tidak mudah seperti dahulu lagi. Banyak syarat yang Google mahu kita ikut dan mahukan blog kita relevan dangan apa yang di syaratkan oleh Google.

Tetapi setelah saya membuat pelbagai kajian, ternyata perkara yang menjadi masalah untuk menjadi Publisher Google Adsense sudah tidak menjadi masalah lagi. Syaratnya anda perlu mendaftar di laman Web Answers , kemudian menjawab 10 soalan seterusnya butang untuk mendaftar menjadi Publisher Google Adsense di aktifkan. Apalagi yang anda perlukan?... daftar dan sudah tentu dalam tempoh 24 jam sudah pasti akaun Publisher Google Adsense anda akan di luluskan.

Tetapi anda perlu tahu apa itu Program Google adsense terlebih dahulu. anda cuma perlu isi email dan nama anda di Pakej JWAv2.1 dan anda akan dibekalkan buku asas tentang Google Adsense oleh Munawar.

Siapa Ahmad Munawar...?

"Perkenalkan nama saya Munawwar. Saya memulakan Publishing Business (Google Adsense) 4 tahun yang lepas dan pada tarikh 4 Haribulan Ogos 2006, secara rasminya saya telah membuat Google Adsense program ini secara sepenuh masa dari rumah bersama isteri dan 2 orang anak kesayangan saya.

Saya juga telah beberapa kali mengendalikan Internet Marketing Workshop berkenaan dengan Google Adsense dan juga Internet Advertising Workshop pada mereka yang berminat untuk menambah pendapatan mereka melalui Google Adsense Program."

Anda boleh layari blog beliau di sini Jana wang Adsense.

Selain dari program Google Adsense, banyak lagi program lain. Anda boleh membaca di forum berikut ini :

Study Case : $1000 Sebulan Sebagai BlogMaster . Tread forum ini amat panjang, pastikan anda baca sambil membuat nota supaya setiap perkara penting tidak terlepas. Tread forum ini banyak mengajar saya tentang SERP dan SEO.

Postingan terkait: