Siaran Langsung Malaysia vs Liverpool 16 julai 2011 live Streaming





Liverpool vs Malaysia Live Stream Liverpool Asia Tour 2011.


Tonton siaran langsung Malaysia | Harimau Malaysia | Skuad Piala Dunia Malaysia vs Pasukan Liverpool 16 Julai 2011 Streaming online hanya di Berita Hiburan Terkini.

Sila tunggu sehingga 5 minit sebelum pelawanan bermula, siaran secara langsung | Streaming perlawanan Malaysia vs Liverpool 16 Julai 2011 akan bermula. Sila refesh jika streaming terhenti.

Perlawanan Bermula jam 17.45 waktu Malaysia.





Rajagobal merayu bahawa hanya untuk satu hari ini sahaja penyokong setia Liverpool di Malaysia perlu memberi sokongan kepada skuad kebangsaan dan memakai jersi kedua kebangsaan berwarna biru.

Dalam perkembangan sama, Rajagobal berkata, beliau amat gembira dengan perkembangan Safee Sali yang semakin pulih dari kecederaannya dan harap pemain itu sembuh 100 peratus menjelang pertemuan dengan Singapura dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia 2014 pusingan kedua 23 dan 28 Julai ini.

"Saya gembira dengan perkembangannya, bagaimanapun ia masih menjadi tanda tanya sama ada dia akan diturunkan esok (hari ini), kerana semua orang sedar masalah Malaysia sekarang ini adalah di bahagian serangan.

"Kita kena cuba sekarang ini membina kekuatan di bahagian tersebut melalui pemain tengah, saya harap semua faham dengan keadaan ini," katanya yang besar kemungkinan akan menggandingkan Abd. Hadi Yahya dan Ahmad Fakri Saarani di bahagian serangan menentang Liverpool hari ini.

Postingan terkait: