Pemangsa Internet menjadi musuh anak anda kini

 
 
Pemangsa Internet menjadi musuh yang lebih popular kini untuk anak-anak kita hari ini. Sebagai kanak-kanak, kita selalu meingatkan mereka supaya tidak memberitahu perkara-perkara seperti "tidak bercakap kepada orang asing", "tidak menerima perjalanan dari orang yang tidak dikenali" dan "tidak bercakap di telefon selepas 8:00". Banyak perkara-perkara yang sama yang kami diberitahu, memohon kepada anak-anak kita hari ini. Tetapi kebanyakan orang dewasa ini dengan senang hati membenarkan anak lelaki atau anak perempuan mereka di Internet pada waktu malam atau tanpa pengawasan. Adakah anda rasa anak anda berusia 14 tahun boleh berjalan sendirian dan tanpa pengawasan di pusat membeli belah tempatan atau taman? 
 
Saya pasti anda tidak akan benarkan ataupun anda akan risau . Oleh itu bahaya SAMA kepada anak anda juga ada di Internet seperti yang mereka lakukan di antara orang yang tidak dikenali pelbagai. Terdapat pemangsa kanak-kanak tidak lebih daripada sekarang daripada apabila kita adalah kanak-kanak, tetapi MAKA, dengan kehadiran internet, terdapat baka baru pemangsa kanak-kanak untuk menambah campuran. Pemangsa Internet. Artikel ini akan membincangkan bagaimana untuk mendidik anak-anak anda tentang bagaimana untuk melindungi diri mereka daripada pemangsa Internet, serta mendidik ANDA bagaimana beberapa perkara bahawa anak-anak kita boleh lakukan di Internet tanpa disedari meletakkan anak-anak kita pada risiko yang datang dalam hubungan secara langsung, bersemuka, dengan pemangsa Internet.

Dengan laman rangkaian sosial seperti "MySpace.com", "Facebook", dan "Xanga" meletup popular, diari remaja tidak lagi disembunyikan di bawah katil. Mereka Hantar dalam talian, sering kali boleh diakses secara bebas kepada sesiapa, di mana-mana sahaja. Bit maklumat yang sempurna seolah-olah tidak berbahaya seperti nama pertama, nama sekolah, kepentingan, dan kebimbangan boleh dilihat dan digunakan oleh pemangsa seksual. Bagi pemangsa Internet, Internet telah menjadi sasaran yang kaya dengan alam sekitar. Izinkan saya untuk melayari anda melalui situasi rekaan tetapi yang berlaku lebih kerap daripada apa yang anda boleh berfikir.

Postingan terkait: