Marco Tempest - Ilusi Mustahil Realiti atau Mustahil menggunakan Ipod



ilusi-Jalanan-Yang-Terbaik-Di-Dunia-Oleh-Kurt-Wenner


Manusia dan Islam hari ini meneroka ke alam magis / silap mata buat anda. Bukan magis yang seperti biasa kita tonton tapi magis yang amat berbeza... mari kita tonton di bawah ini bersama...







Marco Tempest adalah seorang seniman kelahiran Switzerland, New York City berasaskan ahli silap mata / persembahan yang paling dikenali untuk integrasi alat-alat multimedia ke dalam persembahannya. Tempest juga telah merujuk untuk dirinya sendiri sebagai "technoillusionist," berdasarkan penggunaan teknologi realiti diperkukuhkan untuk mewujudkan ilusi menakjubkan yang dia boleh berinteraksi, yang diunjurkan terus ke papan besar untuk penonton melihat persembahan beliau.

Persembahannya amat menarik dan sangat menghiburkan, Marco Tempest menunjukkan beberapa ilusi beliau dengan cara interaksi dengan mereka di atas pentas kerana dia menonjolkan merit sihir menggunakan teknologi terkini,dan seterusnya berinteraksi dengan penonton. Marco Tempest menjelaskan, silap mata bekerja seperti jenaka, membawa kita di laluan yang dijangka dan menipu penonton dengan menukar destinasi, berpusing cerita tetapi mengekalkan urutan dan understandability yang rahsia.


Begitu hebat daya fikir  Marco Tempest yang menjadikan teknologi lebih kepada hiburan. menjadikan fantasi separa realiti. Moga cara persembahan beliau membuka minda kita bahawa sesungguhnya tiada yang mustahil di dunia ini. Allah menjadikan akal manusia sama cuma membezakan kita dan mereka adalah cara menggunakan daya fikir kita dengan teratur dan bijak.

Postingan terkait: